"mój Ty mały gołąbeczku..."



Dzisiejszy dzień, zapowiadał się normalnie- czyli modlitwa, praca i wygłupy. Sumie było to wszystko, ale jeszcze doszły takie elementy, które nadały kolorytu temu dniu. 

Poszlismy na budowę domu pani Angeliki- tym razem kontynuowaliśmy tynkowanie domu wewnątrz i byliśmy świadkami wstawiania drzwi i okien. Nam pozostało tynkowanie błotną zaprawą. Jutro mamy zanieść tam cysternę;)

Po południu dziewczyny przygotowały niespodziankę jubilatce Agacie Małgorzacie, która dzisiaj skończyła swoją "osiemnastkę" (kolejną ;)). Agata musiała przejść szlak śladem kopert i zadań. Na koniec odebrała przesłanie od samego Pallottiego i trafiła na miniprzyjęcie urodzinowe w naszej stołówce. 

Wieczorem czekała na nas jeszcze jedna niespodzianka- siostra Anna przygotowała wielki gar gołąbków z wołowym farszem. Pozostało tylko wytłumaczyć Rwandyjczykom, że gołąbki nie są zrobione z gołębiego miejsca;)


Agata:"Ania nie wygłupiaj się, jesteśmy poważne w tym wieku"
Ania:"Daj spokój, jeszcze nie mam 18"


 "nie mam czasu bo rzucam błotem"


Ania:"Agata ludzie z DA WT pewnie są z nas dumni"
Agata:"Daj spokój to błoto mi sie klei- nawet w moje urodziny"

                                     
                                            Katarzyna:"Patrzcie dzieci, jaki mam fajny aparat"
                                            Dzieci:"o co chodzi temu panu z tyłu?"

                                                    
                                       
                                                            "Dziewczyny z błotem" plus Seba

                                                   

                                                             tak się wprawia okna i drzwi

          

tak się robi PR według agencji archeologicznej DR.MICH


ten instrument, zrobiony z trzciny, ma struny także z trzciny naciągnięte na poprzeczne paliki. Chłopacy potrafią na nim grać i do tego nieźle śpiewać.

 

zdrowotne okłady z błotnej zaprawy- już niedługo w każdej Biedronce


                       Agata wysyła list do Matki Bożej: "ja już chcę na mój kochany Łazarz"


        Okazało się, że wolnych chwilach Agata oddaje się pielęgnacji szczypiorku i roszpunki.


Agata: "Od dziś już na zawsze- 18 lat i ani dnia więcej"
kleryk Jakub: "Cztery Osiemnastki?"

                                               

                             Nasz pomnik świętego Wincentego Pallottiego miał dla Agaty przekaz z Nieba

                                                   

                                                                      Tak- 18 plus VAT


A siostra Anna tak dzisiaj śpiewała: "oj Maluśki, Maluśki- mój ty gołąbeczku"
p.s. zjedliśmy na kolację ledwo trzecią cześc z tego garnka

Komentarze

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz